SevenDay – en vinnande contentstrategi

Kvalitet och långsiktighet lade grunden för SevenDay Banks framgångsrika contentstrategi

45 000 läsare besöker varje månad Privata Pengar på SevenDay Banks webbplats. Contentsatsningen Privata Pengar är ett skolboksexempel på hur du med relativt små medel och ett konsekvent innehållsarbete kan skapa stora värden. SevenDay Bank är uppstickaren som ville ta upp kampen mot etablerade aktörer med betydligt större marknadsbudgetar. Ina Einars, marknadschef, behövde hitta ett kostnadseffektivt […]

Victor Olsson, 750x750

Birdh stärker sitt digitala erbjudande

Birdh välkomnar Victor Olsson, content manager, som senast kommer från uppdrag åt Swedish Content Agencies och N365. Efter att ha rekryterat Sonja Björk Ebert som strategi- och konceptchef och Lovisa Olai som content manager i våras kommer nu ytterligare ett tillskott till byrån. Victor Olsson ansluter, även han som content manager. – Victor kommer in […]

Bildtext

Silver i Swedish Content Awards

Det blev silver till Birdh i Swedish Content Awards när tävligen slutligen avgjordes 10 september. Privata Pengar, som Birdh producerar på uppdrag av SevenDay Bank, var ett av tre nominerade bidrag i kategorin Bank och försäkring. När juryn väl fattat sitt beslut blev det alltså en hedrande andraplats. – Vi är väldigt stolta över att vinna en […]

Behallfokusframat

Fokusera långsiktigt och gå starkare ur krisen

Att jobba långsiktigt med kommunikation när tiderna är oroliga upplever många som en stor utmaning. Men hur ska du tänka för att behålla fokus framåt och inte fastna i krisåtgärder? I tiderna vi lever i just nu är instinkten för många företag att frångå sina långsiktiga kommunikationsplaner och jobba dag för dag. En naturlig reaktion, […]